Posted in Մայրենի 6-8

Մայրենի 25.09.2023

Առաջին առաջադրանք

 

Տեքստի մեջ գտի՛ր ուղղագրական սխալները և ուղղի՛ր.

 

Ծույլի հանգստյան օրը

 

Մի ծույլ մարդ կար: Ողջ օրը անց էր կացնում թաղտին պարկած: Այս անբանը մի օր երազում տեսավ, որ ինքը դաշտում, քրտինքի մեջ կորած, աշխատում է: Առավոտյան արթնացավ թե չէ, կանչեց կնոջն ու պատվիրեց.

 

-Ինձ այլևս ծույլ չասես: Ողջ գիշեր աշխատել եմ:

 

Ասաց ու իրենից գոհ՝ պառկեց:

 

Հենց այդ ժամանակ պատուհանի մոտով անցնող հարևանը մի կտոր գաթա դրեց լուսամուտի գոգին ու ասաց.

 

-Տեղիցդ վե՛ր կաց, մոտեցի՛ր լուսամուտին: Քեզ համար այնտեղ գաթա եմ դրել:

 

-Ի՜նչ ես ասում, ես այսօր տեղիցս չեմ շարժվելու, քանի որ ողջ գիշեր աշխատել եմ: Այսօր իմ հանգստյան օրն է:

 

2.Տրված բարդ բառերի առաջին բաղադրիչները փոխելով ստացիր նոր բարդ բառեր:

Հորդահոս, սառնորակ, անուշահամ, կենսագիր, զբոսանավ, կարմրազգեստ, գայլաձուկ:

քաղցրահամ,դանդաղահոս,բարորակ,սևագիր,սուզանավ,սևազգեստ,

3. Տրված բառերի վերջին բաղադրիչները փոխելով ստացիր նոր բառեր:

Բարձրախոս, դեղնակտուց, ջրաղաց, աշխարհամարտ, ծովածոց, լեռնագնաց, սրբավայր

  • բարձրահարկ,դեղնագույն,ջրահոս,աշխարհագրություն,ծովահեն,լեռնաշղթա,սրբապատկեր

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *